Google+ Followers

piątek, 27 marca 2015

Kartka Wielkanocna

Słodkie zajączki i kurczaczki czyli czas na Wielkanoc





Króliczek to ;Stempel - Belle and Boo - Dovecraft , wycięłam go z kwiatowego wianka i odbiłam  tuszem -Memento -Rich Cocoa.
Pokolorowałam go promarkerami i copicami .
Kwiatki  wokół zajączka odbiłam  i pomalowałam tuszami Distress .
Różowy kwiat pochodzi z zestawu stempli - Scrapberry's - Elegy. Time is .
Gałązki i listki to  inkadinkado cling stamps - ferns , branches .
Napis pochodzi z zestawu Stampendous - Bonnet Spring Chick Set.


Z zestawu Stampendous - Bonnet Spring Chick Set pochodzą też stemple użyte przy tworzeniu następnej kartki


Do wykończenia tej kartki użyłam
pudru do embossingu  -Ranger - Copper Super Fine Detail i kilka kolorów kleju z brokatem  Stickles
Obydwie kartki powstały na papierze Canson Dessin Blanc 200g i zostały przyklejone na Baza do kartek 10,5x15cm  biało-brązowa - PakaMaka







Biorę udział w Wyzwanie Wielkanocne

http://blog.na-strychu.pl/wp-content/uploads/2015/03/wielkanoc.png




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz