Obserwatorzy

niedziela, 7 maja 2017

Candy!!!!

Z okazji 100 całkiem udanych postów :)
postanowiłam urządzić   małe candy.
 


Z wielką przyjemnością obdarzę którąś  z Was  moimi słodkościami:)
Na początek 9 zakładek,



i wylosowany zwycięzca  będzie mógł wybrać dodatkowo 3 z moich obrazków ,
które specjalnie dla niego pokoloruje :)


                                                                 Zasady są proste

·       Pozostaw komentarz pod niniejszym postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
·       Umieść powyższy banerek na pasku bocznym z aktywnym linkiem do mojego bloga
·       Jeśli nie jesteś moim obserwatorem miło mi będzie jak dołączysz do mojego grona :)
        ale nie jest to warunek konieczny

Zapisy będą trwały od dziś do 20 maja 2017r do północy!

 21maja - ogłoszę zwycięzcę.

Zapraszam do zabawy :) Magda

33 komentarze:

  1. Gratuluję udanych 100 postów i życzę kolejnych setek napisanych :)
    Ustawiam sie w kolejce :) Jestem pierwsza więc raczej nie wygram ;) ale ktoś musi być pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat, 100 lat blogowania Ci życzę :) Druga jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 postów to co najmniej sto cudownych Twoich tworków. Obserwuję od dawna i wiem, że w postach tych tworków jest dużo, dużo więcej, które niezmiennie mnie zachwycają. Gratuluję! I życzę jeszcze wielu takich setek! Zakładkę Twoją bardzo chciałabym posiadać:) Więc niecierpliwie będę czekała na wyniki losowania:))) A tymczasem ślę serdeczności i staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj czwarta już😁

      Usuń
    2. Rany jak ja tu mieszam u Ciebie 😁.
      Banerek zabrałam, i mam nadzieję na kolejne 100 baaa nawet 1000💐

      Usuń
  5. Gratuluję! :) I ja ustawiam się w kolejce z numerkiem piątym :)
    Banerek już na blogu, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się! Jestem obserwatorem od dawna, ale mam Cię dodaną na jednym blogu. Na drugim zbieram drugą listę blogów od nowa, żeby się nie powtarzały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepuszczę takiej okazji i stawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Magda, cuda rozdajesz, jak tu nie skorzystać :DDD. Ustawiam się grzecznie w kolejce, gratuluję i jeszcze wielu, wielu postów życzę, bo oglądać Twoje prace, to czysta przyjemność :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa i nietypowa nagroda. Przepiękne zakładki. Szkoda, że nie ma z kotem, ale i tak chciałabym je wygrać. Biorę udział.
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wygrasz to będziesz mogła wybrać coś z kotami, a mam ich trochę :)

      Usuń
    2. Tym bardziej będę czekać na wyniki. Uwielbiam koty.

      Usuń
  11. omg!!! jakie słodkie zakładki 😍
    zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ale one są cudnie pokolorowane! Bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. same cudności, oj kusisz Kochana, kusisz! ale ja lubię takie pokusy i gratulując talentu i życząc kolejnych setek, ustawiam się w juz długiej kolejeczce...Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te obrazeczki na zakładkach. Zapisuję się z wielką przyjemnością. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te zakładki, także i ja ustawiam się w kolejce :)
    Banerek u mnie: https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zakładki! Gratuluję 100 posta i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak sobie skaczę po blogach aż doskoczyłam tu :) Zakładki uwielbiam bo czytanie to ważna sprawa :) więc ustawiam się w kolejce i idę zwiedzać :)
    Aaaaaa w zamian zapraszam na candy do siebie http://plonacemotyle.blogspot.com/2017/04/bukiet-tulipanow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście gratuluję 100 postów i życzę 10 razy tyle :*

      Usuń
  18. o mały włos bym przegapiła taką gratkę .... Cudowne są więc jak nie spróbować szczęścia i mieć je na własność a może na prezent .... ale jedną zakładkę ... moze dwie .... Oczywiście staję w kolejeczce życząc przy okazji dalszej weny .100 postów to juz nie byle co ... gratulacje .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale te zakładki są cudne. I już nawet mam swoją ulubioną :).

    19 maja mam urodziny, to może mi się poszczęści i dostanę jeden prezent więcej ;).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo bym się ucieszyła, gdyby zakładki trafiły w moje ręce, a w zasadzie w moje książki ;) Więc grzecznie staję w kolejce. Zostaję też z Tobą na dłużej, bo ciekawie tutaj jest :)

    A przy okazji zapraszam Cię również na rozdawajkę u mnie, może Cię zainteresuje https://janiaka.blogspot.com/2017/04/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna nagroda:) Chętnie dołączam do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję miłej okazji !!! Życzę następnych 100 i więcej bardzo udanych postów
    Ustawiam się grzecznie w kolejce po ślicznościowe zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie :*
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś cudownego ! z ogromną przyjemnością dołącznę do zabawy a z jeszcze większą dołączę do grona obserwatorów. Cudowne prace tworzysz!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://pikowanapoduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne zakładki! :) Jako maniaczka czytania czuję, że nie mogę się bez nich obejść ;)
    Dołączam do zabawy, banner już wisi na https://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu, przepiękne są te zakładki. Chętnie ustawię się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejejeeee jeszceze zdążyłam :) bardzooo chętnie przyłączę się do zabawy by zdobyć takie cudeńkaaa :) banerek zaraz umieszczam ale nie wiem czy umiem... :) pozdrowka alez piekne te zakladki takie magiczne jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)