Obserwatorzy

piątek, 22 maja 2015

Zakładki do książek 2

Druga moja zakładka też ma obrazek z  the octopode factory -The Mime digital stamp

 Tutaj też użyłam promarkerów , zestaw papierów 15x15 - Gorjuss , w tle stemple   - Whimsy Stamps - Lavish Flourishes serduszka są z zestawu Santoro Mirabelle "Butterfly" lis jest z innych stempli Gorjuss, pochodzenia robaka nie pamiętam.
Do wykończenia zakładki użyłam  klei  z brokatem , złotego pudru i oczywiście oczy uwypuklone
Medium  Glossy Accents

Mam wielką prośbę jeśli kojarzycie  ten czarno biały papier z cyferkami to poproszę o cynk ( został mi już tylko mały kawalątek bez żadnego oznakowania )


Ta zakładka też bierze udział w  Wyzwanie i wymiana! Zakładki do książek

http://blog.na-strychu.pl/wp-content/uploads/2015/05/wyzwanie-i-wymianka-zak%C5%82adki-do-ksi%C4%85%C5%BCek.png





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)