Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2016

Świąteczna wróżka :)



I mamy następną świąteczną kartkę , i znowu obrazek od  Mo's Digital Pencil
tym razem śliczna wróżka Chiristmas fairy Holly
Musiałam ją trochę poprzycinać ,żeby mi się do ramki zmieściła .






tło jest zrobione z kalki (ostatnio bardzo ją lubię) i zembosowane na biało i srebrno .
Wszystko bardzo się błyszczy , niestety na zdjęciach nie potrafię tego  uchwycić .


Okienko wypełniłam dużymi i małymi srebrnymi gwiazdkami ,szklanymi koralikami ,
cekinami i brokatem .Świetnie się nią potrząsa :)
            Do wykonania okienka wykorzystałam  kawałek przezroczystej okładki do bindowania i
                                                 potrójnie złożoną taśmę dystansową.


12 komentarzy:

  1. Cudna, ! Skrzy się jak pierwszy zimowy śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "pogrzechotałabym" nią...yyy...tzn. nie dziewuszką tylko karteczką, bo to chyba kolejny shaker? Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiałam czy te cekiny ruchome ;-))) Błyszczy ,błyszczy... uchwyciłaś ten blask srebrnego pudru :-))) Muszę wypróbować kalkę z embossingiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko rozgrzej dobrze nagrzewnice, i nie trzymaj strumienia gorącego powietrza za długo w jednym miejscu ,kalka tego nie lubi - faluje i robi się krucha . Powodzenia :)

      Usuń
  4. Przepiękna kartka - przychodzą mi na myśl okna pokryte magicznymi wręcz wzorami, które maluje poranny mróz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z taką myślą zaczęłam tworzyć tą kartkę :)

      Usuń
  5. Świetna,tło jak oszroniona rankiem szyba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo te stempelki. Ślicznie je kolorujesz, a oprawa też pasuje do wróżki. Musi być w końcu nieco baśniowo.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)