Obserwatorzy

poniedziałek, 23 stycznia 2017

U Agnieszki

Ku mojej wielkiej radości udało mi się spędzić kilka dni z craftową kumpelą Agnieszką :)
Tu znajdziecie jej bloga  aga-craft


 W ciągu  zaledwie 4 dni stworzyłyśmy tyle dobroci ,że gdyby nie zdjęcia to sama bym w to nie uwierzyła .
Kleiłyśmy torebki (pierwsze moje takie klejenie )
 Przeszłam szybkie szkolenie z robienia kwiatów z papieru czerpanego i
oczywiście kolorowałyśmy :) Markerami i akwarelami w płynie.
Takiej ilości obrazków jeszcze nigdy nie zrobiłam ,ciągle jestem w szoku :D


 No to teraz się chwalę :D

















                                                      Aguś ślicznie dziękuję za gościnę .
                                               Jesteś cudowna że tyle ze mną wytrzymałaś
                                                          




14 komentarzy:

  1. Zszokowała mnie ilość markerów do malowania w Waszym posiadaniu 8-DDD Pięknie je wykorzystałyście ,czekam teraz na karteczki z tymi cudnymi stempelkami i kwiatami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama była nieco zdziwiona jak je rozłożyłyśmy na stole :)Ale co się dziwić ,obie z Agnieszka zbieramy markery od kilku ładnych lat:)
      Sama nie mogę się doczekać tych kartek:D

      Usuń
  2. Zdjęcia nie oddają całej naszej pracy scrapowej. Było wspaniale, chcę jeszcze :) Karteczki już powstają :) Madziu dziękuję za tak miłą wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się oczy zaświeciły! Tyle pięknie pomalowanych obrazków, tyle cudnych kwiatków i tyle markerów. Ależ macie dziewczyny świetnie wyposażony warsztat. Cuda stworzyłyście. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja powtórzę: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................zazdroszczę! I spotkaia, i tych cudów, które zrobiłyście! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i praktycznie wykorzystany czas!!! cudne prace będą z tymi obrazkami...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wszystko fantastyczne. Spotkanie, kolorowanki i sprzęt 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow, cudownie, przepieknie pokolorowane stempelki, cudaśne kiaty
    cuda tu u Ciebie :D, czy ja tu jestm pierwszy raz? chyba przez pomyłkę lecę nadrabiać zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale poszalałyście ... jak przedszkolaki :):)
    Takie spotkania są fajne , można wymienić się umiejętnościami , zazdroszczę :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Wspaniałe twórcze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twórcze szaleństwo - jeśli chodzi o ilość ;) Cudeńka powstały.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)