Obserwatorzy

piątek, 27 października 2017

Bombki Serca

Dziś kolejna porcja bombkowego szaleństwa :)
Z przyjemnością przedstawiam Wam stadko12cm serduszek, które powstały dzięki naszemu
wspólnemu wysiłkowi.


Projekt bardzo prosty, ale bardzo efektowny.(Takie lubię najbardziej:D )




















Do stworzenia tych serduszek użyte zostały
Farby metaliczne Delicate w kolorze niebieskim ,zielonym i
 liliowo- srebrnym.
Pasta pozłotnicza Renesans : 
1 srebro
2 złoto blade
5 złoto czyste   
6 złoto dukatowe
Szlagmetal - srebrny i złoty.

Ślicznie dziękuje za Wasze komentarze:)


28 komentarzy:

  1. Już podziwiałam u Agi - fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...ale przepiękne...Cudownie wyglądają...cudownie :) Wspaniałe efekty i te barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo są jeszcze ładniejsze :) Udały nam się te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka !!! Wspaniałe są te Wasze wspólne warsztaty :-D Jak u Agi najbardziej zachwycają mnie wersje srebrne i niebiesko-srebrne :-D Ale pozostałe też bardzo eleganckie i piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wspaniale wyglądają te serduszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. They are all so elegant and gorgeous!! Love them!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, tworzycie z Agą prawdziwe cacuszka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki! Też ostatnio widziałam metalizowane kolory farb Americana Decor i "zachorowałam" na nie. Tylko, że jestem zielona w robieniu mediowych bombek;-) Będę więc wpadać i podziwiać Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe bombki stworzyłyście.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. W wyobraźni zobaczyłam je na choince... są po prostu bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bardzo mi się podobają bombki w takiej wersji, choinka nimi ozdobiona będzie przepiękna. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bombki! Ja do swojej pierwszej podchodzę od tygodnia,dziś nareszcie coś na nią nakleiłam. Ale do końca daleka droga...

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne! Jestem zauroczona tymi serduchami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wyglądają i będą cudowną ozdobą na święta

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przepiękne! Będą wspaniałą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wybłyszczone kolory. Ciekawie się zmienił styropian w metal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiałam te piękne bombki u Agi -śliczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, przepiękne są te bombki! Takie eleganckie 😉 Dziękuję za odwiedziny u mnie, a przy okazji zapraszam na mini Candy ! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają rewelacyjnie !!😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne bombki!!! Wspaniale się prezentują!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for sharing this blog its very informative and useful for use.

    jav

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)