Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2019

Urodzinowa karteczka dla malutkiej dziewczynki


W czasie wakacji brałam udział w wyzwaniu , którego sponsorem było ITD Collection.
Nie wygrała go, ale i tak zostałam fantastycznie obdarowana.
Między innymi dostałam cudowne papiery ''Rosy summertime'',
i właśnie one stanowią podstawę mojej karteczki:)








 papiery itd collection - ''Rosy summertime''
Puder do embossingu - Wow! - Gold Rich Ultra High
 Puder do embossingu - Wow! - Metallics Gold Rich Superfine
stempelek   -  babygirl s


https://diytozts.blogspot.com/2019/09/papierowocykl-pod-patronatem-itd.html

:)

30 komentarzy:

  1. Prześliczna,delikatna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, błyszcząco i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudo stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna, ślicznie zdobią ją te złote elementy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie kolorujesz Madziu :) uwielbiam ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się nawzychać do tych twoich karteczek,są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, sukieneczka przepiękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka z przeuroczym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała karteczka!!! Pozdrawiam jesiennie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna jest, taka urocza, że hej! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAAA....cudownaaaaaaaa.....amyślałam, że już mnie ten digisek nie zadziwi.....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, delikatna i słodka karteczka, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta kartka z tymi złotymi dodatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna!!! Przepiękne papiery i dodatki, no i ten stempel-super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziutka z pięknymi złotymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudna kartka! Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie się prezentuje Twoja praca. Dziękuję za udział w papierowym wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)