Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2020

Mała Karinka


Karteczka dla malutkiej Karinki i jej mamy :)






 


Jak się ostatnio przekonałam na kalce nie tylko stempelki fajnie wychodzą,
można też na niej drukować.
Ja drukuje na mojej wysłużonej drukarce laserowej samsung M2022W.

 Dzięki temu mogę tęż druk laserowy pozłocić .
użyłam  Folii metalicznej Termoton
 i żelazka :)
Efekt jest cudowny, na pewno będzie się częściej przewijał:)


Wyzwanie "Karnawałowy blask"

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-karnawaowy-blask.html

30 komentarzy:

  1. Urodziło się dziecko rumiane... śliczna , dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i jak pięknie się błyszczy. Jest śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki stempelek, a karteczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodziutka dziewczynka... Prześliczna karteczka Madziu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OCH!!! ACH!!! Nie mogę wyjść z podziwu. Pięknie pokolorowany stempelek!
    Zakupiłam ostatnio kilka markerów. U mnie w sklepie są francuskie Graph`it, zaczęłam coś tam próbować, ale to wcale nie jest takie proste. O copicach na razie nie myślę,bo muszę najpierw zrozumieć o co chodzi 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło jak ktoś nowy w markery się wkręca:)
      Jak byś miała jakieś pytania to śmiało pisz. Zawsze z chęcią pomogę jeśli będę umiała:)

      Usuń
  6. Pięknie. Błyskotka taka jak to dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się pięknie wszystko skomponowało razem- i stempel ,i tło :)

    OdpowiedzUsuń

  8. piękny obraz kolorowy do perfekcji ... Magda zawsze piękne kartki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie skontrastowane bogate, eleganckie tło z poszarpanym kwadratem pod stemplem :-)
    Takiego pazurka to dodało :-)Stempelek cudnie pomalowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodkie, ,urocze i błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka dzięki tłu i tym złotym kwiatkom. No i sam stempel też super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka. Dziewuszka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i delikatna praca.

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, jestem pod wrażeniem, pięknie pokolorowane i jak się ślicznie skrzy :) Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest prześliczna, a ten stempelek jak cudnie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka te złocenia wyglądają efektownie, niestety mam drukarkę atramentowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt końcowy fantastyczny:-))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego, ta karteczka robi wrażenie i to duże, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna ;) Bardzo podziwiam Twój talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna kartka! Na bogato, ale bez przesady, super :DDD

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)