Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2020

Kolejne jajo.


 Kolejne jajo:) Tym razem pełne kwiatów , liści i złoceń.
Miałam z nim mnóstwo zabawy i jak je zaczynałam wyobrażałam  sobie  , 
że będzie delikatne , biało pastelowe. 
A skończyłam z nasyconymi ciemnymi barwami i masą złoceń .
Strasznie mi się podobają te efekty:)


 







tutaj jeszcze bez lakieru:




Farby: 
 Pentart farba kredowa różane kolce 100ml 
 cadence farba premium 120 ml-6263 suszone róże+ czerwona akwarela ( bo nie miałam czerwonej akrylowej farby)
Farba kredowa - Chalky Finish, Innocence, różowy
i żółta ecolina 
mgiełki -Lindy's Stamp Gang  Moon Shadow Mist

30 komentarzy:

  1. Fantastyczne jajo! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu świrowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedno jajo? Bo co zdjęcie to różne odcienie- to ostatnie zdjęcie- mega kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jajo. Z jednej strony różowe a z drugiej czerwone kwiaty :)

      Usuń
    2. ach joooo....lubię takie "baroki" ;-D

      Usuń
  3. Co prawda ja na Wielkanoc lubię kolorystykę zieloną i żółtą, ale i tak Twoje jajo jest piękne. Podziwiam jak ślicznie je ozdabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jajo - rzeźba, Madziu. Rewelacyjne jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jajo cudo! A jakie kolory!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper! Wyglada bardzo pieknie. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku ! Niesamowite ! Niemożliwe ! Nie wiem... Podziwiam dzieło !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca, jajo jest prześliczne, piękne kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jajkowe dzieło wyszykowałaś!!! Powodzenia w wyzwaniach Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś niesamowitego!
    Pierwszy raz widzę takie piękne jajo. Trzymam kciuki byś wygrała to wyzwanie :) Idę tam nawet zostawić lajka (jeśli można)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ozdobiłaś jajo, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i wypracowane jajo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne jajo! Pięknie pokolorowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny efekt uzyskałaś!
    Bardzo mi się podoba Twoje jajo.
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, uwierzyć nie mogę , że to namalowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jajo, wow rewelacja, cudowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyszło :)
    To jest najlepsze w pracy twórczej, że czasem projekt kieruje Tobą i efekt jest zupełnie odmienny od pierwszej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jajo...chociaż jajo brzmi tak banalnie, raczej małe dzieło sztuki, ile pracy musialas włożyć aby uzyskać tak niesamowity efekt. Technika dla mnie zupełnie obca, ale lubie podglądać prace osób wykonujących coś innego niż ja.😊

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne to jajo, nie dość, ze piękne to jeszcze wiosenne <3, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwe cudeńko! Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)