Obserwatorzy

poniedziałek, 8 czerwca 2020

Komunia z makami - Emmanuelle Colin


Grafiki Emmanuelle Colin podziwiam od dawna. Niestety można je kupić jedynie jako kolorowankę dla dorosłych w dość dużym formacie , a przy kolorowaniu promarkerami i copikami duży format i papier akwarelowy to nie jest  moim wymarzonym połączeniem.
Cudowne pod kredki i akwarele ,ale nie pod markery.


Ku mojej radości odkryłam w niedzielę, że artystka w ramach akacji  zostań w domu ,udostępniła do użytku prywatnego przecudowną grafikę !!!!! 
Grafikę zajdziecie tu: Emmanuelle Colin 

 Tak więc ściągnęłam , wydrukowałam i zabrałam się za kolorowane :)
Dorysowałam jej też sukienkę.I powstała karteczka w pudełeczku .










Uwielbiam te wielkie oczyska i te cudowne kwiaty!

Wyzwanie "Dary natury"

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-dary-natury.html



38 komentarzy:

  1. Piękna grafika i cudownie pokolorowana!!! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna grafika i przecudnie pokolorowana. Cieszę się za każdym razem kiedy tu zaglądam, Twoje obrazki mnie zachwycają.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jej grafiki, dzięki za przypomnienie;-D Twoja propozycja BOMBOWA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace z tymi grafikami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka inna ,ale musze przyznac że superowa

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely, great colours and design here, so beautiful images. I am still upgrading my new computer and almost there, bit lacking in time for comments.. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Grafika przecudna!!! Karteczka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne maczki ma na głowie :-) Wspaniala kartka :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna grafika i całość prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie kolorujesz! Podoba mi się ta karteczka, jest urocza.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł, makowa dziewczynka jest niesamowita. Pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykorzystałaś i pokolorowałaś grafikę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudownie pokolorowana dziewczynka i maki! I fantastyczną domalowałaś sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łoooo! kolorowanie przecudowne!!!! coś niesamowitego

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna! Tak, te oczy, te kwiaty i te kolory, coś fantastycznego. Jak żywa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Ta dziewczynka jest rzeczywiście urocza z tymi oczami. A mąki pięknie pokolorowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, przepięknie pokolorowana grafika, szczególnie maki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna grafika. Kartka wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna kartka, cudowna ta dziewczynka. Pokolorowałaś idealnie, stworzyłaś prawdziwą magię. :) Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowo wyszło :) dziewuszka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowna grafika 😍pokolorowałaś fenomenialnie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowna grafika 😍pokolorowałaś fenomenialnie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Stempelek cudowny i prześlicznie pokolorowany 😍😍😍😲😲
    Keiaty na głowie zachwycają!!
    Wspaniała praca 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna panienka makowa😍

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko, ale cudo Madziu! Grafika to jedno, ale kochana jak Ty wymalowałaś ją perfekcyjnie!! Wow!! Jakie maki!!!! Ja też chcę taki wianek :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne :) :) :) Powinnaś prowadzić warsztaty z kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ty masz talent dziewczyno!!! Podpisuję się pod opinią Małgodii, że powinnaś prowadzić warsztaty. Szkoda tylko że tak daleko mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogromnie dziękuje za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna jest ta grafika :) i cudnie pokolorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wielkim wrażeniem tej grafika :D Bardzo mi się spodobała :D
    Jednym słowem jest świetna :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna praca. Pod każdym względem;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. WoW
    ale❤️❤️❤️pokolorowana ta dziewczynka ❤️❤️❤️ szczęka mi opadła... Ja nie umiem kolorować, zresztą nie mam takich profesjonalnch produktów...

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna praca! Cudownie pokolorowana. Jestem pod wrażeniem i gratuluję niesamowitego talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejciu, jaki piękny komplet. Pięknie pokolorowana dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)