Obserwatorzy

wtorek, 22 września 2020

Księźyc w niebie jak bałałajka.

 

 Jak zapewne zdążyłyście się zorientować,

ogromnie lubię stempelek z księżycową parą - Over The Moon.

Ostatnio Aga podesłała mi  wiersz Gałczyńskiego, który idealnie pasuje 

na życzenia dla tej pary.

" Księżyc w niebie jak bałałajka,
ech! za wstążkę by go tak ściągnąć
i na serduszko -

byłaby piosnka bardzo nieziemska
o zakochanych aż do szaleństwa,
nieludzko."

Fragment z bałałajką natchną mnie do dodania właśnie tego instrumentu do obrazka.

Mnie się bardzo podoba, a Wam?

Bałałajka jest wycięta i doklejona częściowo na kosteczkach , rękę dorysowałam :)


Brzoskwiniowy księżyc i złoty embosing cudownie ocieplają całą prace.






Kilka brokatów na księżycu dodaje blasku:)



38 komentarzy:

  1. Świetny stempelek w pięknej oprawie :) cudne tło, ten niebieski/granat plus złoto wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik Madziu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Robi wrażenie ... piękna jest Twoja kartka. No i ten stempelek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca karteczka! Cudowne tło, świetny pomysł z tą bałałajką, a stempelek jak zawsze cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca kartka :) Pięknie pokolorowany stempelek i cudowne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest...nieziemsko!!! Z tym wierszykiem- IDEAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, że można tak pięknie pokolorować i ozdobić kartkę. Pięknie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna romantyczna karteczka :) a bałałajka jest niesamowita- Brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zaprojektowana kreacja, niesamowite kolory też… ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka. Magiczna jest. Kolory niby nie "ślubne", ale od razu wiadomo z jakiej okazji jest karteczka. Jest zachwycająca, sam cytat również

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, przecudne tło, ten księzyc, całość. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudnie, tajemniczo, romantycznie eterycznie.. zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim dziękuje bardzo że do mnie zaglądasz i zostawiasz komentarz. Dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, co by już nic u Ciebie nie zgubić :-)
    Co do stempelka jest uroczy , podziwiam go od dawna u Agi/ Ale stempelek to jeszcze nie wszystko.. jeszcze trzeba go umieć tak pięknie pokolorować. Kartka jest obłędna !! Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło Madziu, bardzo nastrojowo i magicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna praca. Wspaniale wszystko dograne. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna, kartka, Madziu. Uwielbiam te Twoje niesamowite tła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaniemówiłam z wrażenia...CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękności, nie mogę wzroku oderwać! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczna jest ta kartka. Tak wspaniałego tła kartki jeszcze nie widziałam. Wszystko wieńczy pasujące pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow, fantastycznie dopracowana kartka, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie dziękuje:)Wasze komentarze sprawiają mi wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka śliczna kartka! Jest w każdym calu absolutnie zachwycająca😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona kartką! Bajeczna kolorystyka, wszystkie detale a szczególnie ten stempelek-przepiękny!czynią ją wyjątkowa, musze go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie! Twoja kreatywność nie ma granic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega pamiątka dla młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny jest ten stempel i do tego idealnie pokolorowany! Wspaniała praca i idealny wiersz!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam umiejętność takiego malowania stempli- są MEGA! tak samo jak i wszystkie Twoje prace:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka jest cudowna:-)) I nie wiem co piękniejsze kartka czy wiersz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna kartka, bardzo podoba mi się jak kolorystyka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczna kartka! na pewno będzie piękną pamiątką! fajnie połączyłaś wiersz i stempelek, brawo:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo... zaniemówiłam. Rewelacja!!! Zaskoczyłaś na całego. Będę tu wracać i cieszyć oczy taką wspaniałą karteczką.
    Moc uścisków przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne tło i perfekcyjnie pokolorowane stemple.Inna niż wszystkie-super

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)