Obserwatorzy

poniedziałek, 5 października 2020

Ślubna Para W Drodze - Twistoon stamps

 


W niedziele rano  obejrzałam filmik   -Zimowa kartka w kształcie półkola  i po prostu  nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam karteczkę na jego podstawie:)

A para ślubna - Just Married - Twistoon -  wreszcie doczekała się oprawy. 

Pomalowałam ich ze dwa lata temu i jakoś nie mogłam znaleźć na nich pomysłu.

I myślę ,że w tej formie wyglądają fantastycznie.









I mam pytanie - kojarzycie ten papier w domki?

 Miałam go tylko kawałek i nie pamiętam skąd był.

***

Już znalazłam papier - piątek trzynastego - we are family 01


32 komentarze:

  1. Szalenie mi się podoba cała kartka, ale stempel po prostu czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, zabawna, bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawna kartka, panna młoda widać, że mega szczęśliwa 😁👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Ja tylko mam problem z tym stempelkiem, bo nikt go na kartce nie chce...hahahahhah

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest fantastyczna, a stempel po prostu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna jest :) Buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Lubię takie wesołe kartki. Chylę czoła za jej wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było poczekać, genialny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, to jest takie zabawne i świetnie zaprojektowana karta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka :) ta para młoda jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykorzystałaś stempel. Kartka zabawna sprawi wiele radości . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale exstra !! Ten papier w domki jest rewelacyjny a na tej kartce pasuje idealnie. Para młoda pokolorowana rewelacyjnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka a ten szalony stempel jest po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka jest po prostu fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna kartka, stempel rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu, fantastyczna kartka a para młoda zakręcona tak, że uśmiecham się na całą szerokość 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka czadowa, nie ma co :) Może nie od chrzestnej, ale od kumpeli - obłęd :) Super podejście do tematu! Niestety papieru nie kojarzę, ale mogę popytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam ten papier - piątek trzynastego - we are family 01. Bardzo dziękuje za dobre chęci:)

      Usuń
  19. Kartka wygląda fantastycznie,cłość jest bardzo efektowna i niepowtarzalana.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są przydasie, które czekają na TEN jeden projekt :) Warto było trzymać ten stempelek do tej kartki - wyszło świetnie. Fajna jest sama kartka - obejrzałam filmik i myślę nad swoją wersją :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)