Obserwatorzy

poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Karteczki Wielkanocne

 


 Troszkę spóźnione ,ale najszczersze podziękowania za cudowne karteczki, które do mnie dotarły.


Po kolei od lewej karteczka od  Papierowy-Jarmark, Celestial-Art i HaMaLi .

 Karteczki od Was sprawiły mi ogromną radość i cały czas zdobią okno:)

***

 I chciała bym jeszcze pokazać karteczki z króliczkami, które sama powysyłałam:)

Stempelek z  Lili of the Valley Digi Stamp, pomalowany copicami .

Ogonki oprószyłam proszkiem aksamitnym- Pentart Velvet






9 komentarzy:

  1. A jedna z tych cudownych karteczek z zajączkiem jest u mnie :) Bardzo dziękuję :) I za cudne stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki dostałaś i wykonałaś :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te karteczki, Madziu - dziękuję za tą, która do mnie trafiła.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te karteczki zarówno dostane jak i wysłane. I ja jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich. Nie ma to jak hurcik, chyba skorzystam w przyszłym roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te Twoje karteczki, nawet pomacane! jesteś miszczu kolorowania- uwielbiam Twoje "kolorowanki", jak to niektórzy określają;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to ażurowe tło i urocze zające!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)