Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2022

Drewniane serduszka świąteczne .

 


A z tymi serduszkami to było tak...

Pierwsze z nich  wstały w czasie mojej wizyty u Agi.

Wymyśliłyśmy wtedy, że odbite szablony będą fajnie powierzchnie wypełniać .

Pod ręką była też otwarta masa i foremki.

Większość powykańczałam już w domu. 

Wykorzystałam też  wreszcie szablon serce od cadence

(Jak go kupowałam to nie zauważyłam ,że ma rozmiar A4 )

Do dużych 20 cm serduszek jest idealny , na mniejszych 15 cm też świetnie wygląda.

Aga miała przepiękne życzenia świąteczne, które wycięte w serduszko ślicznie wyszły.

Powiem szczerze, że po prostu nie wiem kiedy myśmy to wszystko zdążyły zrobić , a i tak jeszcze nie wszystkie prace Wam pokazałyśmy:)

A teraz masa zdjęć :





















16 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają przecudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe cudeńka, Madziu. Razem z Agą tworzycie coś naprawdę wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są , takie niekonwencjonalne życzenie. To były super warsztaty a i super spotkanie obie robiłyście to co lubicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka wykonałaś. Zamiast kartek z życzeniami takie serduszko to wspaniały pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie te serca, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, nie wiedziałam, że aż tyle ich zrobiłaś:) cudne są, miałaś świetny pomysł z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Ależ wysyp cudowności :) Przepiękne są te serduszka :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne świąteczne ozdoby Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystkie, ale moje serce skradł jeżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne serca!!!! Przy każdym kolejnym zdjęciu robiłam coraz większe oczy z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twórcze spotkania zaowocowały mnóstwem śliczności. To urocze dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace, ślicznie ozdobione!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne serduszka. Co jedne to piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)