Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Distress ink, stemple scrapberry's i inne kwiatki

Ostatnio naszło mnie na kwiatki i nie mogę się opanować . Przeglądając moje stemple wynalazłam masę gałązek , kwiatków i listków ( sporo z zestawów świątecznych - inkadinkado cling stamps branches ,jakieś zimowe jagody i masa kwiatów od Scrapberry's )

Wszystko na  bloku  do akwareli oraz węgla Canson Dessin Blanc  200g . Papier jest wylątkowo gładki więc można doskonale odbić stemple , tusz się nie rozmywa a kolory zostają bardzo żywe.
 Całość pokolorowana  tuszami distress .
 Idąc za ciosem zrobiłam kilka własnych stempli na linorycie,

 i kilka kopert



 Zrobiłam też okienko pełne cekinów i koralików,

Nie jestem pewna czy widać różnice ,ale ostatnia kartka jest zrobiona na papierze do drukarek
 ColorCopy 250g, Papier cudowny do kolorowania Promarkerami i Copicami ale tusze distressa lepiej wychodzą na Cansonie. Przynajmniej ja tak myślę.


1 komentarz:

  1. ooo piękne kompozycje! Rzeczywiście trochę stempli Ci się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)