Obserwatorzy

niedziela, 21 czerwca 2015

Steampunkowa Ośmiornica

Znalazłam Tą ośmiornica kilka lat temu oglądając tatuaże i zakochałam się :)
A teraz wreszcie mogłam ją wykorzystać.


Do wykonania kartki użyłam : kalkę techniczną ,
promarkery, tusze  Distress ,Multi Medium Glossy Accents i Crackle Accents,
kilku różnych pudrów do embossingu i stemple silikonowe Viva Decor.
Kluczyk jest częścią zestawu Skrzydła motyla - Stamp-n-Add - Stemple i dodatki.



 Praca bierze udział w wyzwaniu:

                                          #6-Użyj w swojej pracy metalowego elementu.


                                      Wyzwanie / Challenge: Retromania 11




3 komentarze:

  1. Aaaa ta ośmiornica jest genialna :D I ten cylinder i binokl! Też się zakochałam! Świetna kartka :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ośmiornica jest świetna, ale ja jestem też zakochana w tym efekcie 'fal'! Cudna kartka! Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita i oryginalna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75 :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)