Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2016

Voyage Beneath the Sea i Shrink Plastic

Właśnie dostałam nowe stemple:  Graphic 45 Voyage Beneath the Sea zestaw 2 ,
i oczywiście musiałam użyć Shrink Plasticu  . Myślę że wyszło całkiem nieźle :)







Stempel odbiłam brązowym tuszem -  My Favourite Things i wyszło cudownie, widać każdy szczegół . 

potem dodałam trzy okrągłe ,szklane kaboszony  ,

  zalałam to wszystko Glossy i Crackle Accents i krawędzie pomalowałam markerem olejowy Pilot ef/0,5mm



http://blog.na-strychu.pl/2016/04/wyzwanie-z-folia-termokurczliwa/
 Biorę udział w wyzwaniu



 a tak wygląda stempel na zakładce:

 

6 komentarzy:

  1. Normalnie zaniemowilam :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu zupełnie przypadkiem, ale rozsiadam się na dłużej- świetne prace masz :) I śliczne stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje. Zajrzałam do Ciebie i muszę powiedzieć że też masz niezłą kolekcje stempli.Niektórych zazdroszczę ;)

      Usuń
  3. Napisz do mnie na meila, mam podany na blogu , bo ja do Ciebie nie mogę napisać, nie mam tego programu outloka, a nie ma nigdzie Twojego meila.
    Napiszę Ci o brokatach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona- geniusz jakiś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona- geniusz jakiś!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)