Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2017

Okładka do Albumu

W  rama podziękowania za cudowną gościnę chciałam zrobić kartkę dla Agnieszki,
ale jakoś tak przykleiłam krzywo ramkę a potem żeby zamaskować błąd dodałam kwiaty ,
no i kwiaty wyszły takie wielkie że całość musiałam nakleić na jakąś większą powierzchnie .
I tak oto postała okładka na album:)

 Tak więc powstał prezent dla Agnieszki ,który możemy razem uzupełniać o kolejne strony :)
                                     Ogromnie mi się ta myśl podoba





jak widać w tle ,mam mały problem z utrzymaniem ładu na powierzchni roboczej :D





Główny stempel to   "Krafty Katastrophe  "pokolorowany markerami.
Reszta to kwiatowe stemple z  kilku różnych zestawów ,które odbiłam na papierze do mix-medii,
 zembosowałam bezbarwnym pudrem i pokolorowałam moimi ulubionymi Ecolinami (mają taką cudowną i intensywną barwę  nawet na ciemniejszym wzorzystym papierze  )
Wszystko pochlapałam mgiełkami od Lindy's i żeby się bardziej błyszczało ponaklejałam różne świecidełka :)
I oczywiście oczy podkreśliłam Glosy accentem :)

14 komentarzy:

  1. Pięknie ,energetycznie i kolorowo wygląda ta albumowa okładka :-))) Stemple jak zawsze cudnie pomalowane :-))) No taki pomocnik jak na stemplu nie pomaga w utrzymaniu ładu na powierzchni roboczej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jestem pod wrażeniem,CUDO! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna okładka! padam z zachwytu:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma tego złego... Efekt robi mega wrażenie! Cudna okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ato się niespodziewanie projekt rozwinął ;) Efekt spektakularny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się było z nią rozstać, chyba zrobię jeszcze jedną specjalnie dla siebie :)

      Usuń
  6. Wyszło super!!! Przepiękne kwiaty i fantastyczne kolory, będzie piękny album :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała, cudowne kolory, kwiaty bajka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! i jakie soczyste barwy!!! :O

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)