Obserwatorzy

niedziela, 18 czerwca 2017

Znowu ślub :)

Czerwiec to chyba najbardziej ślubny miesiąc w roku,
Z okazji kolejnego wesela przygotowałam kolejną ślubną karteczkę:)




 Jeszcze raz Księżycowi Nowożeńcy

Taka wdzięczna z nich para,że nie mogłam się powstrzymać :)






Tło z kalki, na której namalowałam chmurki przy pomocy kleju w długopisie,
po czym
zembosowałam na gorąco dwoma pudrami i dodałam masę gwiazdek:)






Zrobiłam też wersję z chmurkami z kalki, ale wolę tą pierwszą .



Jeszcze koperta.
Ostatnia biała bardzo mi się spodobała, więc powstała następna:)



19 komentarzy:

  1. Jak cudnie błyszczą :) Pierwsza wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, obie są przepiękne!!! Obdarowani będą zachwyceni :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, pierwsza powala!!!!!! ten księżyc...skąd takie cudne brokaty? księżyc mnie oczarował!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, these are so stunning!! I love the sparkle!! Absolutely gorgeous projects!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, so cute couple! Fabulous card!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne i pomysłowe! Mnie też się ta pierwsza bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne i pomysłowe! Mnie też się ta pierwsza bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kartki! O urodzie stempla nie ma co dyskutować - cudny jest i już :) Ale tło w pierwszej kartce to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są śliczne, delikatne i pełne uroku :) W ogóle ta para ma w sobie coś czarującego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kartki, do zakochania, ja się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne karteczki, ta złoto-biała jest przepiękna. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)