Obserwatorzy

środa, 26 lipca 2017

Prosto od Agnieszki:)

Jako, że udało mi się wyrwać na kilka dni do Agnieszki,
mam się czym pochwalić.

Zrobiłyśmy kilka naprawdę super rzeczy:)

Na początek jedna z moich ulubionych zakochanych par.

moja i Agnieszki
 Na zdjęciach specjalnie tego nie widać, ale obrazi są za szybką.

Czyż nie wyszło nam wspaniale?

 To moja para

i mały filmik z kilkoma pokolorowanymi przez naz obrazami


Uwielbiam nasze spotkania, niby tylko trzy dni a wracam pełna pomysłów i inspiracji.
Serdeczne uściski dla Agi ,a dla nas wszystkich trochę słońca, żeby się lepiej tworzyło:)


18 komentarzy:

  1. Śliczne nam wyszły te prace :)do następnego razu :)już tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Agnieszki już się zachwyciłam, więc teraz pora u Ciebie :) Wow!!! Cudownie Wam to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Wspaniale się nawzajem inspirujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności Madzia, ps gdzie wy się na tych spotkaniach zaszywacie, coooo tak potajemnie ;p ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pomysł na obrazki jest rewelacyjny! Ale i tak wykonie na pierwszym miejscu- cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł Madzi ! i do tego specjalnie kupiła ten gwiazdkowy wykrojnik :)

      Usuń
  6. podziwiałam juź u Agnieszki cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. They are so gorgeous!! I love the beautiful image and the sparkly moon!! The star background is fabulous!! Love, love these!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne prace i ile obrazków nabrało kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie to wymyśliłyście :)zazdroszczę Wam tych "owocnych posiadówek " :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wasze kolorowanie jest genialne :)
    A kartka z zakochanymi wyszła... idealnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie i bardzo romantycznie <3

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)