Obserwatorzy

środa, 11 października 2017

Bombki biżuteryjne i nie tylko .

Już w zeszłym roku zakochałam się w bombkach biżuteryjnych ,
ale zupełnie nie wiedziałam jak się za nie zabrać, więc zaczęłam oglądać filmiki i tutoriale
wspaniałych skarpujących dziewczyn .
Zaczęłam też gromadzić zapasy:)
Trochę koronek, koralików łańcuszków i wszelakich świecidełek.
Zrobiłam też zapas serwetek ,papieru ryżowego i mixmedii:) 
 I wreszcie mogłam .zrobić własne bombki:)

Oto moje pierwsze prace.

Medaliony mają około 12cm.












i jeszcze serduszko:)



31 komentarzy:

  1. Bombki jak klejnoty. Pięknie będzie wyglądać choinka udekorowana takimi cacuszkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotki, juz się nie mogą doczekać naszego wspólnego bombkowania :)Będzie sie działo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, they are all absolutely stunning!! I love the designs and details of each one!! So gorgeous!! I love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana tymi bombki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNE wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś potrzebowała gipiurę na moim blogu jest specjalny post.

      Usuń
  6. Są zachwycające, bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, te bombki są zachwycające!!! Wyglądają jakbyś robiła takie od zawsze-cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach...przepiękne...jestem oczarowana! Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu przecudne! brak mi słów , ach jak ja Wam zazdroszczę tego bombkowego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności! Co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne bombki, będą cudownymi ozdobami jakiejś choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalne prace stworzyłaś, nie dają po sobie poznać, że to początki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to pierwsze Twoje próby w tej technice - to bombki wyszły bombowo! Mnie najbardziej oczarowała to szara z trzema dziewczynkami - śliczniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, jakie to piękne jest!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bombki.Ozdobiona choinka takimi pracami jest wyjątkowa i niepowtarzalna .

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne wszystkie są, nie umiałabym zdecydować się na jedną! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite 😍😍😍 jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości :) Jak na pierwsze bombkowanie, to wyszło przewspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne bombki, uwielbiam ich vintage'owy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bombki! Też mnie kusi biżuteryjne zrobić ale nie wiem jak i nie mam jeszcze czym. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczności, napatrzeć się niemożna :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)