Obserwatorzy

piątek, 1 grudnia 2017

Dwie strony medalionu.

Medalion ,który zaczęłam robić u Agnieszki ,a skończyłam w domu. 
Nie dałam rady pokazać go w poprzednim poście ponieważ zawiesiłam go w pracy i dopiero dziś zrobiłam mu zdjęcia:)


Z jednej strony przecudna madonna ,otoczona dekorem z masy.



foremka do masy :Mold Ornament floral
Z drugiej strony uroczy aniołek otoczony papierowymi gwiazdkami.
(Nie miałam już cierpliwości na dekor z masy)




Medalion zawisł dość wysoko pod sufitem ,ale jest na tyle duży (20cm), że doskonale tam wygląda:)


Ślicznie dziękuję za wasze komentarze :)

34 komentarze:

  1. niesamowicie Ci to wychodzi- są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny medalion. Madziu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale go ozdobiłaś , Maryja z Dzieciątkiem cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu! Przeuroczy jest ten medalion,A dekor jest Cudowny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, these are stunning!! The images are gorgeous!! Love these!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :) wizerunki na nim żyją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały medalion, przepiękna praca. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające! W szczególności ten dekor pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do tych dekorów to nawet nie podchodzę - na pierwszy rzut oka widać że nerwy zjadają do ostatka...
    Medialion wyszedł wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear Magdalena!
    Glad to meet you!
    Your medalions are amazing!
    Great work!You are so talented!!
    Hope you will visit me too!
    I’m following you now!
    Have a happy week!
    Dimi...
    (Aussie Dimi Decoupage)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca!
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny!! Ornamenty cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest oczarowana cudowny medalik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwe cudo! Jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne bombki, zachwycają detalami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reliefy, śnieżynki są zachwycające! Jak udało Ci się osiągnąć taki efekt??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki ty wykrojniki .Liściasty ornament to foremka do masy plastycznej ,którą wypełniałam białym gesso:)

      Usuń
  20. Jest zachwycający! Oba obrazki są przepiękne, a to, co dzieje się dookoła nich jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. a mnie chyba bardziej urzekła biblioteka w tle... :-O

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)