Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2018

Lis

Proszę Państwa oto  lis.
 Lis jest niezwykle kwiecisty dziś :)





W zeszłym roku zobaczyłam takiego lisa przeglądając twórcze blogi.
Ten, który mnie zainspirował był cały w literki
(niestety nie mogę odnaleźć posta z tym lisem - jeśli wiecie gdzie go znaleźć to piszcie proszę)
  Prawie przez rok chodził za mną taki lis i wreszcie go zrobiłam.







Lisa kupiłam w empiku
a papier w róże to :
STAMPERIA-PAPIER RYŻOWY A4 KWIETNY PROFIL

Odnalazłam lisa który mnie zainspirował.
Jest jeszcze ładniejszy niż go zapamiętałam:)
 Oczytany lis


40 komentarzy:

  1. Ja myslę, że to lisiczka i do tego bardzo urodziwa z zalotnym spojrzeniem:) oczy ma nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne oczęta i piękny motyw kwiatowy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! A te oczyska urzekają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lis no a oczy ma niesamowite. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba lisiczka! Ale czaruje tymi oczętami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Przeuroczy Lisek , Oczy ma takie tajemnicze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek jest cudowny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie piękny ten lisek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my gosh, so amazing!! I love how you've decorated him!! The eyes are fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. te maślane oczęta o coś proszą?
    o tak, o komentarze dla Magdaleny, piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, wielkiej urody lis/iczka. Piękna, aż trudno od niej oczy oderwać 😊. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się, jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko i córko, i ciotko, i babko! Nooooooo oszałamiający! Do zakochania i postawienia na wieki! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny lisek. A jakie ma cudne oczyska!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW - genialny! Te oczy! :) Rewelacyjna rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziak! A te oczy - hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny lisek! Ma niesamowite spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. 🦊 jest fantastyczny, jestem pod wrażeniem!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo.Te oczy są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zalotny ten lisek! Wprost uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny!!! Wspaniale go ozdobiłaś!!! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!! Jest cudny !!! A te oczy -przepiękne!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczny, cudny, rewelacyjny! po prostu WOW:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. wow cudeńko to mało napisane, bajeczny jestem pod mega wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  26. oooh love those gorgeous eyes wow so creative and amazing work of art...hugs

    OdpowiedzUsuń
  27. Koło tego liska nie da się przejść obojętnie - choć myślę że jest to raczej dziewczynka - ze swoim czarującym, maślanym spojrzeniem - tak to lisiczka - na pewno :-))) Urocza,słodka i pełna wdzięku w tej wakacyjnej kwiatowej szacie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jaki cudny :) Madziu nie wyobrażam sobie piękniej pokolorowanego liska :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lis jest obłędny!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejciu jejciu jakie cudo ;) o zyska wymalowalas mega! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny, jakie ma wymowne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Niesamowity...i ma tanie piekne oczy...;)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)