Obserwatorzy

piątek, 7 września 2018

Wirująca Adele :)

Dzisiejsza karteczka powstała  specjalnie na urodziny Agnieszki.
Musiała więc być wesoła , kolorowa i pomysłowa.
Mnie się bardzo podoba:)

Stempelek z dziewczynką wycięłam skleiłam i zawiesiłam na nylonowej żyłce ,
Wcześniej musiałam stworzyć  tylną stronę Adele.


Dziewczynka z tyłu wygada tak:




Życzenia  przykryłam kalką ze złotym embosingiem.





Za pierwszym razem zapomniałam,że potrzebuje lustrzane odbicie obrazka,
więc malowałam dwa razy.

A tak się otwiera:) 





31 komentarzy:

  1. Karteczka jest już u mnie :) mam takiego banana na buzi, ze hej! Jest śliczna, pieknie pomalowana i tak jak ja zwariowana :)
    Madziu pieknie dziękuję za taką uroczą niespodziankę i za cudne papiery , które dostałam w prezencie urodzinowym :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Napracowałaś się, ale efekt jest czarujący! Jak ona fajnie tańczy przy otwieraniu:D Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca...jeśli sama dorabiałas tył, to podziwiam, robiłam to raz i pracy było mnóstwo!!!! Awesome ;-D he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita kartka, rewelacyjna. A te piruety są superowe. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna :) Madziu jesteś bardzo pomysłowa :) Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka elegancka i pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjna. Piękna w każdym calu!
    Świetne wykonanie.
    Pozdrawiam Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest rewelacyjna! Cudnie to wymyśliłaś :) A stempelek pokolorowany z obu stron jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu! Przeurocza karteczka i jaka pomysłowa, Dziewczynka pięknie jest pokolorowana - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca kartka i ta kalka ze złotem ochhh i achhhh

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna kartka z pomysł z dwustronnym stempelkiem genialny,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, kartka REWELACJA!!! Cudowny stempel i fantastyczny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, rewelacyjna karteczka z tańczącą dziewuszką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest ekstra , bardzo podoba mi się ta dziewczynka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna! Pomysłowa i nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So gorgeous!! She's so beautiful!! I love the gold!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  18. OH so gorgeous, love the gorgeous colouring and delightful card...hugs.x

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowa, wesoła kartka. Pomysł z kalkę i złotym wzorem na niej bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale to wszystko wymyśliłaś, wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego,takie niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfekcyjna praca, jestem nią zachwycona. Bardzo oryginalna, fantazyjna, cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna!!!! Śliczny ten stempelek!!! Super to wymyśliłaś z tym wirowaniem - wyjątkowa praca!!!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)