Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

Mikołaj

Z okazji mikołajek postanowiłam pokazać karteczkę z Mikołajem.

Myślę , że uciął sobie drzemie po dobrze wykonanej pracy:)






Papier  A Christmas to Remember- Christmas presents

W pracy wykorzystałam 3 różne złote pudry .
Dwa z nich są zupełnie nowe i są PO PROSTU BOSKIE!
Jeśli szukacie złotego pudru do embosingu to koniecznie sprawcie te:

Puder do embossingu Izink 3D - Relief Gold  - owalna ramka

 Puder do embossingu bardzo drobny Izink 3D - Relief Gold  EXTRA FINE - napis

Błyszczą się prawie jak emalia i przykleiły się wszędzie tam gdzie miały się przykleić.
Roztapiają się bardzo łatwo i szybko.

Oba pudry pięknie wychodzą na napisach.
Ramka wyszła trochę rozmazana, bo niestety poruszyłam stempelkiem:)




22 komentarze:


  1. Piękna kartka i świąteczny mężczyzna wygląda bardzo wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj cudny :) oby dzisiaj nie zaspał z prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śpiuch, cudowna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka, Madziu. Mikołaj może odpoczywać do przyszłego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywa. Miał ciężką noc. Piękna kartka. Cudnie błyszczą te pudry. Zaraz zobaczę co to za cuda. Od dawna mam ochotę na nagrzewnicę, bo do tej pory działałam "na żelazko".
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrzewnica to fantastyczna inwestycja .Z żelazkiem musi być dość 'ciekawie'.
      Może do Mikołaja się po uśmiechaj:)

      Usuń
  6. Cudowna! Stempelek z Mikołajem przepiękny :) Bardzo mi się podoba ten embossing na kalce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna. Piękne tło, cudna złota rameczka. A mikołaj piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, faktycznie bardzo się zmęczył ;DDD. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten motyw śpiącego Mikołaja. Kartka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna kartka, chyba zadanie wykonali bo wszyscy zmeczeni a najbardziej elfik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie dziękuje za Wasze komentarze. Zawsze je czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Jesteś mistrzynią jeżeli chodzi o te złote dodatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna,świąteczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja 😍, wspaniała kartka

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)