Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2022

Jesteś Cudem .


 

Wszystko zaczęło się od pokolorowania obrazka .

Dzieciaczek jest fantastyczny i wyjątkowo mi się udał, więc chciałam mu zrobić jakąś ciekawszą oprawę. Powstała więc kolejna książeczka, tylko ta jest inaczej podniesiona.

Okładka raczej spokojna , a w środku roześmiane dziecko .

Stempelek z Mo's - pomalowany markerami.

Tekturka   - "Jesteś chodzącym cudem




 
A tu jeszcze bez cyrkonii, wydawało mi się, że jest  trochę za goło, więc dodałam błyskadełka.

A teraz nie jestem pewna czy bez nich bardziej mi się nie podobało.



19 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła ta pamiątka a stempel cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna! Tak, ten maluszek roześmiany jest śliczny. Wspaniale go pokolorowałaś.
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki ten bobas! To prześliczna pamiątka Madziu. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bobasek cudny i prace wspaniałe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodki ten dzieciaczek :) Cudowny stempelek, a Ty dałaś mu cudowną oprawę. Piękna księga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka. Pięknie wykonana.Stempel wspaniale pokolorowany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna praca,super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki ten dzieciaczek. Buzia sama się uśmiecha na taki widok. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak, uśmiech dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna pamiątka Madziu. Mi bardzo podoba się wersja z cyrkoniami, które bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNA karteczka!!!!!! Uroczy stempelek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha no tak czy z czy bez świecidełek .... ale dziecko cudowne 😁 pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie, bobas w środku przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)