Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2022

Bombki serduszka w kwiatki.

 

 

 Jak widzicie na niżej załączonym zdjęciu ,w czasie gdy Agnieszka oklejała deseczki 

i serduszka aniołkami i ślicznymi zimowymi obrazkami , ja pomyślałam sobie ,że fajnie by było zrobić 

bombki w kwiatki.:)

Tak więc Aga znalazła mi serwetkę z łączką, którą to pocięłam i wykorzystałam do oklejenia bombeczek.

W śród kwiatków znalazło się też miejsce dla skrzata i żabki :)

 

Papier ryżowy ze skrzatami

  Bombka plastikowa biała serce 9,5 cm

 



 








21 komentarzy:

  1. Piękne kwiatowe bombki :) Ja też jakiś czas temu robiłam kwieciste bombki (dodawałam do nich piórka i wstążeczki) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje serduszka. A kto powiedział że muszą być w Aniołki , mogą być i w kwiatki. Fajne te wyciski z masy i kokardki. Grunt to tworzyć w doborowym towarzystwie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie ... fajny pomysł a tymi kwiatowymi bombeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki w kwiatki - bardzo oryginalnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe i bardzo piękne bombki, Madziu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeeee. Świetne te bombki w kształcie serc. Podziwiam waszą współpracę. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i oryginalne serduszka! Przepięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne!! Cudowne kolory i wzory 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i te kwiatowe takie nieoczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu się świetnie bawiłyście. Powstały fajne prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne serduszka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Są bardzo urokliwe :) takie serduszka mogą wisieć cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie bombeczki będą świetnie zdobiły choinkę. Bardzo oryginalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutely gorgeous! Fabulous colours and perfect stamping x

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, przepiękne są te bombki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne są te bombeczki, ja niestety nie mam cierpliwości do decou.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki kwiatom masz cudne bombki całoroczne :) Ja od czasu do czasu robię próbę z decu. Generalnie z każdym razem wygląda to lepiej, ale nie jest to mój ulubiony typ rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka!
    Szkoda, ze mieszkacie tak daleko, u mnie całe pudło serwetek i chyba już nie wrócę do decu, chętnie bym oddała i wiem, że u Was by się nie zmarnowały 😀
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)