Obserwatorzy

sobota, 29 lipca 2023

Tort i zielony garnitur.

 


 Jak może zauważyłyście miałam ostatnio większą przerwę od blogowania ,

 ale nie zrobiłam sobie tak dużej przerwy w tworzeniu .

Wiele wieczorów przesiedziałam robiąc to co lubię najbardziej - czyli kolorując  :)

I tak jak miałam  natchnienie na kwiatowe sukienki (zobaczycie ich jeszcze wiele) ,

miałam też ochotę zmienić męską garderobę.

Tak więc ostatnio panowie na moich obrazkach mają kolorowe garnitury.

Zielony garnitur  z tego stempelka powstał jako pierwszy.

A że akurat  malowałam razem z Agą to i u niej zobaczycie taki garnitur:)


Stempelek od alldressedupstamps .

Oryginalnie Para młoda jest z lamą, ale podejrzałyśmy kiedyś jak  Hubka zasłoniła lamę tortem i tak nam się to spodobało, że też tak zrobiłyśmy.

Torcik też od alldressedupstamps

 








Kwiatki na pudełku - ręcznie robione ,

listki - złoty embossing na kalce.

I jeszcze wersja "na różowo"







 




16 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki :) Pięknie połączyłyście z Agą te stempelki :) Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie obie kolorujecie. Jestem pełna zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudna kartka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowna kartka Ci wyszła, Madziu. A Pan Młody w zielonym garniturze prezentuje się całkiem ciekawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje nietuzinkowe pomysły :) Fantastyczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. U Agi już podziwiałam, a teraz zostawiam wyrazy zachwytu u Ciebie, Madziu.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie kartki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są śliczne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE!!! Śliczny ten stempelek i cudne ażurkowe tło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wersje przepiękne, fajny ten stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort idealnie pasuje do tej pary.... piękne karteczki !

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)