Obserwatorzy

środa, 20 grudnia 2023

Tegoroczne karteczki świąteczne

  Cała gromadka tegorocznych karteczek świątecznych.

Karteczki w formacie Dl.

Obrazki od Lotv , alldressedupstamps, LePetiteMarket i TheOctopodeFactory.








A tak ozdobiłam koperty.

Gumowy stempel odbiła tuszem : Distress rustic wilderness

Wyszło świetnie:)


I dziewczyny wiem ,że jest już późno, ale zostały mi jeszcze 4 znaczki, 

więc jeśli ktoś jest chętny ,to mogę jeszcze karteczki do skrzynki pocztowej wrzucić :)

Chętnych proszę o podanie adresu tu: antykwariatwajdeloty@vp.pl


Wyzwanie "Zimowa Magia" 

 

21 komentarzy:

  1. Jakie śliczności Madziu... najbardziej podobają mi się kartki z dziewczynkami i radosnym Gwiazdorem. Szczęśliwcy, którzy dostaną takie cuda. Ja w tym roku niestety nie mogłam wysłać kartek, nad czym ubolewam. Jednak mimo wszystko dostałam dużo wsparcia od blogerów. Zdrowych, spokojnych świąt Madziu i wszelkiego dobra w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające i pomysłowe!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki wszystkie :) Moje wyszły w poniedziałek i obawiam się, że mogą nie dojść na czas. Praca mnie pokonała w tym roku. Dlatego tak późno i karteczki skromne, ale chciałam, żeby były moje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuś, piekne karteczki. Podziwiam za czas poświęcony na kolorowanie stempelków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak świetne kartki a ten stempelek na kopercie jest boski , uwielbiam takie domki w zimowej scenerii. Wiem bo obejrzałam sobie w naturze. Jeszcze raz serdeczne dzięki !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I oczywiście powodzenia w zabawie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe dzieła sztuki, prawdziwe cacuszka. Ślicznie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Szczególnie podobają mi się te z tymi dziećmi w czapkach mikołajowych oraz z żołnierzami (albo dziadkami do orzechów?). Kochana Madziu, z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Ci wszystkiego najlepszego. Niech nowonarodzona Dziecina nie szczędzi błogosławieństwa Tobie i Twoim najbliższym. Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt, Madziu. Dziękuję za piękną karteczkę.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki Magda! Te grafiki są cudne, pięknie pokolorowane i tak świetnie w tej bieli wyeksponowane.
    Szczęścia w Nowym Roku! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zachwyciłaś obdarowanych tymi kartkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej... ile śliczności. Te karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)