Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2024

Kartka na 18 urodziny.

Wyobraźcie sobie,że przychodzi do was znajoma i prosi o zrobienie kartki na 18 urodziny córki. 

- Mówicie nie ma sprawy:) 

A ona na to : tylko wiesz Młoda lubi kolory czarny i czerwony  i chce studiować informatykę  i ma kota 

 i do Berlina jedzie i jeszcze uwielbia słuchać Rammsteina . I żeby jeszcze kwiaty były i koniecznie glany 

dodaj bo Młoda ciągle w glanach chodzi..... 

I nie jestem pewna co jeszcze bo mi się w głowie zaczęło kręcić:)

  I tak oto powstała karteczka na 18 urodziny Michaliny.

Chyba nic nie przeoczyłam.




                          I w tle mój bajzelek, zawsze mi się taki tworzy :) A wam?







18 komentarzy:

  1. Świetna! Piękny stempelek i glany! Wszystkie wytyczne wykorzystane :) Ja mam bardzo często przekazywane konkretne informacje, co mogę umieścić na kartce. Mnie łatwiej taką kartkę zrobić, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Wszystkie wytyczne pięknie ujęte na kartce, ekstra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Uwielbiam taki koncert życzeń :) A wyszło genialnie! Karteczka jest cudowna :) Kot i laptop to również zdecydowanie moje atrybuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplet Madziu. Podziwiam jak pięknie udało Ci się połączyć wszystkie wytyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna kartka Magda. Jestes mistrzynią!
    Bajzelek mam zawsze - nawet przy malowaniu:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego ja takim zamówieniom odmawiam. Ale Tobie wyszła to kartka wyśmienicie, wszystko jest !Mam nadzieję że Solenizantka zadowolona, tak jak i Zamawiająca. Ach te dzisiejsza Młodzież, człowiek jak był w tym wieku to z kwiatów się cieszył, nie tak jak teraz !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka rewelacyjna, jest wszystko co miała być, cudna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że świetnie wybrnęłaś z powierzonego Ci zadania. To połączenie jest genialne, a zarazem niebanalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest jak trzeba. Podziwiam bo dałaś radę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty, lovely background and a gorgeous design x

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzostwo wykonana kartka!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka!! Śliczny stempelek , wspaniale pokolorowany!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam! Sprostałaś nie lada wyzwaniu! :) Stworzyłaś oryginalną, pięknie skomponowaną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha rewelacyjna kartka wyszła!!! Glany też nosiłam, kupiłam sobie je sama za uzbierane pieniążki i się bałam przyznać jak rodzice pytali czy mi w nich ciepło haha 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie poradziłaś sobie z wytycznymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszła rewelacyjnie!!! Spełniłaś wszystkie życzenia :) EKSTRA!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka :) Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)