Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Stemplowanie - czyli moje pierwsze wyzwanie

Stemplowanie - czyli Wyzwanie # 61 Craft4You



Prace wykonałam w formacie A5,
Dziewczynka w łódeczce to Santoro Mirabelle Adrift (uwielbiam ich stemple),
odbita tuszem Memento Rich Cocoa na papierze Color Copy  250 g
 Pokolorowana Promarkerami i Copicami . Oczy i usta podkreśliłam Glossy Accents , kapelutek dostał trochę Kleu z brokatem Stickless - Magenta i mini crackle accents , na koszulce rozmazałam odrobinę kleju z brokatem Stickless Icicle. Białe akcenty to Gelly Roll 08 Sakura .

Tło to przede wszystkim tusze Distress :Peacock Feathers , Stormy Sky, Chipped Sapphire, Broken China , Victorian Velvet i Seedless Preserves. 
Morskie fale to porwana w paski kalka kreślarska, którą wcześniej potuszowałam Distressami.
Niebo pełne jest gwiazd z kleju z brokatem Stickless Silver , chmurki (3rd Eye - Dreamy Clouds)
odbiłam tuszem VersaMark i posypałam Puder do embossingu, Super Fine Detail White, Ranger .
Ramkę przykleiłam taśmą piankową 3D


Ogólnie zabawy miałam całą masę i bawiłam się świetnie , przy okazji powstały jeszcze dwie inne prace , które zamieszczę  niżej .


 Tym razem złoto i ciemniejszy granat .
 w tle fragment mojego bałaganu  ;)  .

Dla syrenki powstało tło w ramce:







tylko nie mogę się zdecydować na jakiej wysokości umieścić półrybę i na razie przeskakuje z fali na falę.
 





5 komentarzy:

  1. Wow niesamowity obrazek :) I cudne wykonanie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4you. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! świetny pomysł z tą kalką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Piękny obrazek i pomysł na fale nietuzinkowy. Bardzo m i się podobają Twoje prace, pozdr. A.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże- aleś Ty zdolna! CUDOWNA PRACA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za miłe słowa :) Sama też masz masę talentu , ślicznie kolorujesz :)

      Usuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)