Obserwatorzy

wtorek, 14 kwietnia 2015

'For You' Scrapberry Craft basik & k.



Zabrałam się wreszcie za koty . Kupiłam je jeszcze przed  Nowym Rokiem i jakoś nie miałam natchnienia , aż do teraz  .
Na pierwszy ogień poszedł kot z zestawu - 'For You'  Scrapberry Craft  basik & k.



Stempel odbity na papierze akwarelowym i pomalowany tuszami Distress z dodatkiem kredek akwarelowych, a że lubię jak się błyszczy dodaje do wody trochę złotego lub srebrnego tuszu ,czasem trochę  Perfect Pearls Pigment Powders.
Na koniec dodałam trochę Glossy i crackle accents oraz klej z brokatem .
Gotowy obrazek nakleiłam na bazę do kartek Docrafts Papermania 300gsm 13,5x13,5cm, recycled .






Podobnie potraktowałam kolejnego kota ,


  trzeci dostał czapkę i szalik wycięte z kawałka papieru ozdobnego, który trochę podmalowałam promarkerami . Lupa wykończona Glossy Accents


3 komentarze:

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)