Obserwatorzy

wtorek, 12 lipca 2016

Błyszczy się

Jak zapewne niektórzy zauważyli uwielbiam błyskotki :)
bardzo lubię dodawać do moich prac brokat ,cyrkonie czy błyszczące pyłki.
Dziś właśnie przyszły dwie paczuszki z nowymi błyskotkami,

Nie będzie pewnie zaskoczeni tym ,że duża część błyskotek to ozdoby do paznokci :)
Kupuje je   już jakiś czas i jestem z nich bardzo zadowolona:)

karuzele z cyrkoniami są super



małe pudełeczka pełne są brokatowego opalizującego pyłku ( efekt syrenki)
mam też kilka pudełek z odrobinę grubszym opalizującym brokatem:)
i kupiłam też 3 opakowania  : Ayeeda Shiny Powder  
-
 niedawno je odkryłam i jestem mile nimi zaskoczona:)

Napiszcie czego Wy lubicie dodawać  żeby śię bardziej błyszczało:)


2 komentarze:

  1. Hej a masz może gdzies na swoich pracach efekt tych Ayeeda Shiny Powder ??? ciekawa jestem jak on wygląda ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne zdjęcie jakie z nimi mam to ,te drugie zakrętki od dołu ,na zbiorowym obrazku. Jak na razie specjalnie ich nie używam , wole te małe pudry do paznokci .Może teraz przy zimowych tworach użyje ich więcej .

      Usuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)