Obserwatorzy

niedziela, 24 lipca 2016

Skoro jest lato to...

Więc znalazłam nowe wyzwanie :) na blogu hubka38
 I postanowiłam dołączyć do zabawy z moja nową kartką 





Wyzwanie związane z morzem :)  





                plażowa Babka jest od Mo's Digital Pencil




                                                                   wyzwanie  TU


http://hubka38.blogspot.com/2016/07/skoro-jest-lato-to.html


i wyzwanie

Wyzwanie "Zainspiruj się !" #19 "Wakacje nad wodą

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-zainspiruj-sie-19-wakacje-nad.html



8 komentarzy:

  1. Ech! Leżeć tak na plaży jak ta babeczka! Leniuchować...
    Świetna interpretacja tematu, bardzo optymistyczna:). Super wykonanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak marzy , niestety w pracy trzeba siedzieć a nad morzem masa glonów i innych wykwitów:(
      Byłam sprawdzić .

      Usuń
  2. Super Babeczka! a kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh! Świetna, radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widać go, ale może gdzieś tam jest jeszcze man od smarowania plecków kremem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna babka ! :) dziękuję za udział w wyzwaniu PC :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)