Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2023

Karteczki świąteczne.

 


 Na dobry początek roku chciała bym pokazać świąteczne karteczki , które powędrowały do Was.

 Jak widzicie ciemne granatowo -błękitne tła, złocenia  i wyraziste barwy w tym sezonie bardzo mi podeszły:)








I teraz  śliczne karteczki ,które dostałam od Was :)

Ogromnie lubię dostawać wasze karteczki.


Karteczka, która przypomina mi śliczny lukrowany pierniczek jest od Małgosi

 
Puchata kartka bombka jest od Basi
 
 
Wysmukła karteczka ze śliczną tekturką przybyła od Celestial

 
A to błyszczące cudeńko dostałam od Agi
 

22 komentarze:

  1. Wydaje mi się, ze ciężko jest zrobić kartkę świąteczną na ciemnym tle , a Tobie wyszły po prostu czarujące . Cudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Zadziwia i ciekawi mnie to złoto. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki zrobiłaś :) są pełne magii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te Twoje karteczki. Rewelacyjne te świąteczne stempelki. Format DL też bardzo lubię. A te co dostałas też rewelacyjne, fajnie jak koleżanki pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są Twoje kartki, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki! Jak z bajki :) A jedna jest u mnie :) Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety jakie piękne kolory, kolejny raz się zachwycam jak dobrałaś motywy i barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są Twoje kartki, po prostu cudowne!
    Noworoczne uściski ślę ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki ! I piękne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są po prostu CUDNE!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki Madziu. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne i Twoje i podarowane dla Ciebie karteczki, cuda !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki!! Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! I te, które Ty przygotowałaś i te, które otrzymałaś. W Twoich kartkach jak zawsze oprócz kompozycji zachwycają pięknie pokolorowane stemple. Niezmiernie żałuję, że obie z Agą tak daleko mieszkacie.
    Na maila odpisałam, oczywiście propozycja aktualna 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne i mało spotykany projekt karteczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany Juleczek, Madziu! Jakież one piękne. No rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne wszystkie karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe są Twoje kartki, kolorystyka urzekająca i zachwycająca, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, fantastyczny wysyp słodkich cudności, uwielbiam te Twoje kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)