Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2023

Mała Pyza



 Karteczka dla małej pyzatej dziewczynki.

 Stempelek z Mo's - Birthday Surprise Girl

Oryginalnie na stempelku jest balonik, ale mi jakoś bardziej pasuje kolorowa poducho-piłka, 

dlatego przemalowałam trochę stempel. 

Tło też bardzo proste a zarazem efektowne- duży zembosowany na złoto stempel pomalowany akwarelami.

Tekturka - Dużo uśmiechów i słodyczy






Te stempelki są takie urocze, że po prostu nie mogłam się powstrzymać i pomalowałam sobie kilka na zapas :)


21 komentarzy:

  1. Ależ kolorowa kartka. Podziwiam Twoje kolorowanki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słodziaśny ten stempelek! Cudo :) A karteczka prześliczna :) I to tło... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stempelki urocze, a Twoje kolorowanie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jest ten stempel i cudnie cala kartka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Stempelki rewelacyjne a Twoje Magda kolorowanie - mistrzowskie!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziakowa kartka Madziu. Jestem fanką Twoich stempelków 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka Ci wyszła. Fakt stempelki są urocze i fajnie je malujesz . Przydadzą się na pewno prędzej czy później.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stempelki, pięknie je pokolorowałaś Madziu. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka i boskie stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha ale swietniaste , no i takie optymistyczne z racji wielu kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne słodziaki, trwam w zachwycie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka :) zachwycające są te stempelki przez Ciebie pokolorowane :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudna ta pyza, stempelek zachwyca kolorami i błyszczącym wykończeniem, bardzo mi się podoba tak jaki i pozostałe wersje. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, zachwycam się!!!! a stempelki cudne i słodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe te pyzy. Bardzo ciekawa ta grafika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kocham stempelki Mo's, są przesłodkie. Cudna, radosna karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny :)